۱۳۹۲ خرداد ۲, پنجشنبه

نیروهای امنیتی و یگان ویژه در اطراف محل زندگی هاشمی رفسنجانی مستقر شده اند


گزارش ها از تهران حاکی از افزایش فشارهای امنیتی بر فعالان اصلاح طلب و حامیان هاشمی رفسنجانی در آستانه انتخابات و همزمان با اعلام رد صلاحیت هاشمی است.

سحام نیوز سایت نزدیک به مهدی کروبی گزارش داد که تعداد زیادی نیروی یگان ویژه و نیروی امنیتی در منطقه جماران، محل زندگی هاشمی رفسنجانی از روز سه شنبه 21-05-2013 حضور یافته اند.

همچنین خبرهای رسیده حاکی از قطع سرویس پیامک کوتاه در تهران است.

در روزهای گذشته، شماری از فعالان در ستاد هاشمی رفسنجانی، نیز احضار یا دستگیر شده‌اند. فواد صادقی از فعالان رسانه ای نزدیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی و سردبیر سایت بازتاب امروز، روز شنبه 18-05-2013 بعد از احضار به دادستانی بازداشت شده است.
قربان بهزادیان نژاد رییس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی ، بهمن احمدی امویی، مسعود باستانی و حسین رونقی زندانیان سیاسی پس از انتخابات 88 که در مرخصی به سر می بردند روز گذشته و در پی عدم تمدید مرخصی به همراهان خود در زندان پیوستند.

در همین حال اسماعیل احمدی مقدم صبح روز چهارشنبه در صبحگاه کارکنان انتظامی استان مرکزیاز افزایش تدابیر امنیتی در آستانه انتخابات خبر داد و گفت: "نیروی انتظامی با همكاری مردم مراقب است كه هیچ حاشیه ای در انتخابات بوجود نیاید."

مقامات جمهوری اسلامی و از جمله رهبر ایران از مدتها پیش نسبت به وقوع فتنه ای بزرگتر در انتخابات جاری از آنچه فتنه 88 می خوانند هشدار داده اند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر