۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۱, شنبه


احمدی نژاد: دارم مقدمات حماسه بزرگ را فراهم می کنم


رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با مشایی گفت: برای تحقق نقش آفرینی مشایی در حماسه 3 روز روزه و 14 هزار صلوات نذر کرده‌ام
به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با اسفندیار رحیم مشایی گفت: پیشاپیش حلال ماه رجب ومیلاد امام باقر را تبریک می گویم.
وی افزود: مقام معظم رهبری امسال هوشمندانه اشاره فرمودند که باید یک حماسه جاویدان و ماندگار خلق شود و این ماموریتی است برای مردم .
احمدی نژاد ادامه داد: شرایط کشور و بین المللی به نحوی است حرکت عظیم حماسی مردم همه شرایط را به نفع عدالت و صلح تغیییر دهد و بد خواهان را مایوس کند.
وی افزود: امروز احساس وظیفه کردم و بعد از 8 سال مزخصی گزفتم تا در مقدمات حماسه بزرگ حضور داشته باشم
رئیس جمهور گفت: برای تحقق نقش آفرینی مشایی در حماسه 3 روز روزه و 14 هزار صلوات نذر کرده‌ام.
وی بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری مهمترین حادثه سیاسی نظام است که بر اساس اعتقادات و میثاق ملی ما که بر اساس قانون اساسی شکل گرفته، قانون اساسی مهمترین میثاق بین ملت است.
احمدی نژاد ادامه داد: بالاترین نماد تجلی اراده ملت در انتخابات ریاست جمهوری آن است که در انجا همه ملت حضور پیدا کنند.
رئیس جمهور گفت: ملت برای انتخاب یک نفر که دارای جایگاه برجسته و اختیاراتی که بتواند کشور را به درستی اداره و آرزوهای ملت را بر آورده کند ، حماسه دیگر خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بالاترین مقام بعد از مقام رهبری است گفت: رئیس جمهور مجری قانون اساسی یعنی به نمایندگی از ملت ماموریت پیدا می‌کند تا قانون اساسی را اجرا کند. رئیس جمهور همچنین ریاست قوه مجریه به غیر از مواردی را که مستقیما در اختیار مقام معظم رهبری است بر عهده دارد. انتخابات ریاست جمهوری حرکت عظیم برای هم افزایی ملت و تمرکز اراده ملی است.
هاشمی می آید ....هاشمی آمد ....هاشمی خواهد آمد ......هاشمی صیغه مبالغه نظام

دلیل ردصلاحیت پسر رفسنجانی


محسن هاشمي پسر علی اکبر هاشمی رفسنجانی كانديداي حضور در شوراي شهر چهارم رد صلاحيت شد .
به گزارش جهان، محسن هاشمي با تاييد رد صلاحيت خود گفت: نامه رد صلاحيت هنوز در راه است و به دست من نرسيده است .
به گفته هاشمي دليل رد صلاحيتش بند "د" است كه مربوط به اعتقاد به قانون اساسي است.
یک عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر صبح امروز در گفتگو با مهر خبر رد صلاحیت محسن هاشمی، فاطمه راکعی و معصومه ابتکار را توسط هیات اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراها تایید کرده بود.
آیا رد صلاحیت علی اکبر هاشمی رفسنجانی نیز در راه است

چه سرنوشتی در انتظار هاشمی رفسنجانی است؟

رادیو آلمان: هاشمی رفسنجانی مشروط بودن آمدن خود به نظر مساعد و یا دست‌کم عدم مخالفت آیت‌الله خامنه‌ای را در روزهای گذشته چند بار تکرار کرده بود.
محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین نیز ۱۷ اردیبهشت گفت: «خوشحال شدم وقتی دیروز جناب آقای هاشمی گفتند که حاضرند بیایند، البته در صورتی که رهبری مخالف نباشند. درست است اگر رهبری نخواهند، هر کس که بخواهد بیاید مشکل ایجاد می‌شود و من می‌گویم چرا رهبر معظم مخالف باشند؟!»
برخی از ناظران معتقدند با توجه به محدودیت‌هایی که از سال ۸۸ با موافقت یا به دستور خامنه‌ای برای رفسنجانی ایجاد شده پذیرش نامزدی او در انتخابات می‌تواند به عقب‌نشینی رهبر جمهوری اسلامی در برابر منتقدان تعبیر شود.
با این همه برخی از تحلیل‌گران نیز معتقدند باز گذاشتن راه ورود هاشمی رفسنجانی به انتخابات می‌تواند با زمینه‌چینی شکست او در رقابت‌ها و کنار گذاشتنش برای همیشه همراه باشد. این خطری است که دست‌کم محمد خاتمی احساس کرد و ظاهرا به همین دلیل از حضور در انتخابات خودداری کرد.
خاتمی روز پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت در جمع دانشجویانی که خواستار حضور او در انتخابات شده بودند گفت: «من مطمئن هستم که نمی‌خواهند ما بیاییم. تازه اگر از این مرحله هم بگذریم حق نداریم بیش از آن چه می‌خواهند رأی بیاوریم!
صادق زیباکلام، تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه نیز هفته گذشته ضمن تاکید بر حمایت اصلاح‌طلبان از هاشمی رفسنجانی پیش‌بینی کرد "به محض اینکه هاشمی اعلام کند قصد حضور در رقابت‌های انتخاباتی را دارد تمام زرادخانه اصول‌گرایان علیه او شروع به فعالیت می‌کند".
زیباکلام می‌گوید: «‌اصول گرایان می‌دانند به راحتی می‌شود امکان هرگونه تحرکی را از خاتمی و یا سایر کاندیداهای اصلاح‌طلب گرفت ولی مهار هاشمی بسیار مشکل است و به همین جهت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مانع پیروزی او در انتخابات شوند.»

نامه انتقادی محمدرضا معتمدنیا به رهبر ایران



یک زندانی سیاسی در ایران خطاب به خامنه ای: شما در اداره کشور مردود شده اید


محمدرضا معتمدنیا؛ از مسئولان پشتیبانی جنگ در دوران جنگ تحمیلی؛ در نامه ای به آیت الله خامنه ای، نوشته است :"ما از نظام مان فاصله نگرفته و یا ازآن قهرنکرده ایم، ما به شما و حلقه اطرافتان دیگر اطمینان نداریم. ما، شما و حلقه گرداگردتان را خطر و ضایعه ای جبران ناپذیر برای نظام و کشورعزیزمان می‌دانیم. شک نکنید نمره شما در اداره کشور نمره مردودی ست. در قدیم کیمیاگران به دنبال اکسیری بودند تا مس را طلا کنند. کجایند تا ببینند که شما، طلا را به کمتر از مس تبدیل کرده اید؟"

معتمدنیا خطاب به آیت الله خامنه ای نوشته است: " فکر نمی کنید حق را گم کرده و به بیراهه رفته باشید و اشکال اساسی از حلقه های زنجیره ای اطرافتان باشد که یا دشمنند و یا فرق سره با ناسره نمی فهمند و یا بقول شما بی بصیرتانی هستند که ماسک بر چهره دارند."

این زندانی سیاسی، در بخش دیگری از نامه خود با اشاره به سخنرانی رهبرجمهوری اسلامی در نماز جمعه، افزوده است: “بارها به کنایه فرموده اید من یک رای دارم. بله شما یک رای دارید دیگران هر رائی میخواهند داشته و یا داده باشند نتیجه اعلام شده از صندوق ها آن خواهد بود که به نظر شما نزدیکتراست. همان گونه که چهار سال پیش شما و حلقه‌ی اطرافتان با توسل به همه ی شیوه ها، شخصی را که نظرش به نظر شما نزدیک تر بود را بربالای کرسی ریاست جمهوری نشاندید که هزینه گزافی به کشور، مردم و نظام تحمیل کرد.”

معتمدنیا شرط حضور مردم در انتخابات را عدم دخالت رهبر ایران ذکر کرده و نوشته است: " تا زمانی که فیلتر شورای نگهبان، بر اساس نظرات شما، به جای نظارت و اجرای قانون، نماینده و رئیس جمهور مشخص می‌کند، حضور در پای صندوق‌های رای امری عبث و بیهوده است. تا زمانی که قانون اساسی در مملکت حاکم نشود در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهیم کرد. تا زمانی که شما با اشاره انگشت، رای نمایندگان مورد تایید مردم را تغییر داده و در امور نمایندگان منتخب مردم دخالت می‌کنید، ما در پای صندوق‌های رای حاضر نخواهیم شد. خلاصه بگویم؛ تا شما به خواسته‌های مردم تن در ندهید ما در پای صندوق‌های رای حاضر نخواهیم شد."

احمدی‌نژاد: مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی

انتخابات آينده ايران رژيم خامنه اي را آزمايش خواهد كرد


سايت اينديپندنت: بارونس ترنر: انتخابات آينده ايران رژيم خامنه اي را آزمايش خواهد كرد

تحريک اختلافات سياسي تا اجراي انتخابات به عنوان خيانت اعلام شده است
وضعيت براي ملاهاي ايران و رهبرشان علي خامنه اي هرگز تا اين حد غم افزا نبوده است. خامنه اي که با نارضايتي رو به رشد در داخل و خاتمه حمايتهاي خارج از کشور مواجه است در طولاني کردن عمر رژيمي که بسياري فکر ميکنند يک رژيم فاسد شده [زوال يافته] است نااميد شده است.
در زمان باقي مانده تا اجراي انتخابات، فقط چند هفته ديگر، خامنه اي و دار و دسته او با وحشت از تکرار اعتراضات بعد از انتخابات ۲۰۰۹ هرگونه مخالفت را ساکت کرده تا آنجا که به تحريک اختلافات سياسي مارک خيانت زده اند.

مضحکه‌ای به نام انتخابات




 حسین باقرزاده

در برابر چنین نمایش مسخره‌ای به نام انتخابات، که حتی خودی‌ترین عناصر این نظام از ترس تصفیه شدن به دست شورای نگهبان یا مشمول مهندسی انتخابات شدن، برای ثبت نام خود منتظر نظر موافق ولی فقیه می‌نشینند، به وضوح نامربوط‌ترین موضوعی که می‌تواند مطرح شود مسئله شرکت یا تحریم انتخابات است. این انتخابات مفتضح‌تر از آن است که جدی گرفته شود - و بحث شرکت یا تحریم حول آن بی‌معنا است. وقت آن است که انتخابات جمهوری اسلامی را به خود آن واگذاریم و به ماورای آن بیندیشیم... 

انتخابات در جمهوری اسلامی از نمایش و کاریکاتور و صحنه‌سازی و تقلب گذشته و به یک لودگی مضحک (farce) تبدیل شده است. نظام ماقبل تاریخی ولایت فقیه که ناخواسته به دنیای مدرن پرت شده و با چیزی تحت عنوان «انتخابات» روبرو شده چنان آن را از صورت و محتوا تهی کرده و به سلیقه بدوی خود شکل داده است که کمتر شباهتی با اصل آن ندارد و هر ناظری را اول به شگفتی و سپس به خنده می‌اندازد. سخن از دست کاری‌های معمول در انتخابات نیست که در بسیاری از نقاط جهان به چشم می‌خورد. سخن از «نوآوری‌هایی» است که در چنته هیچ معرکه‌گیر و رمال و حقه‌زن و جادوگر یافت نمی‌شود. سخن از روش‌ها و راه‌کارهایی است که ساخته و پرداخته خود جمهوری اسلامی است و واژگان جدیدی که برای بیان این روش‌ها و راهکارها ابداع شده است و در هیچ قاموس و فرهنگی در جهان یافت نمی‌شود.

تصورش را بکنید: قرار است در ایران جمهوری اسلامی انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود. برای این کار عده‌ای خود را نامزد می‌کنند. بعضی‌ها می‌دانند که نامزدی آن‌ها رد می‌شود - ولی نه به دلیل این که جرمی مرتکب شده‌اند و یا سوء سابقه کیفری دارند. بلکه به دلایل دیگری که در قاموس هیچ انتخاباتی در جهان یافت نمی‌شود و خاص جمهوری اسلامی است. مهم‌تر این که چهارتا آدمی هم که اسم و رسم و در نتیجه هوادارانی دارند و می‌خواهند نامزد شوند نیز دست و پایشان می‌لرزد و «بیام یا نیام؟» می‌کنند. اینان اتفاقا از کسانی هستند که بیش از هر کس دیگر بر جمهوری اسلامی حق دارند. وزیر و وکیل و رییس جمهور بوده‌اند و یار غار و رفیق گرمابه و گلستان ولی فقیه. چه می‌گویم؟ یکی از آنان (هاشمی رفسنجانی) کسی بوده که ولی فقیه را بالا برده و ولی فقیه کرده است. ولی او و خاتمی اکنون نشسته‌اند تا شاید ولی فقیه به آنان اجازه ثبت نام بدهد و بتوانند بدون مواجهه با شعارهای عمله ولی فقیه مانند «مرگ بر منافق» و «مرگ بر مفسد فی الارض» در محل ثبت نام حاضر شوند.

این که کسی مانند هاشمی رفسنجانی برای نامزدی انتخابات چشم به راه اشاره ولی فقیه بنشیند بیش از هر چیز مسخرگی این انتخابات را به نمایش می‌گذرد. او برای سالیان دراز، به عنوان «مرد قدرتمند» جمهوری اسلامی شناخته می‌شد. چندین سال رییس مجلس اسلامی و دو دوره رییس جمهور بوده است. به جرأت می‌توان گفت که او بیش از هر کس دیگر، هم در دست‌آوردها و هم در جنایات جمهوری اسلامی، سهیم بوده است. حتی مسئولیت اصلی ولایت فقیه علی خامنه‌ای متوجه شخص او است. در واقع، جمهوری اسلامی بدون هاشمی رفسنجانی جمهوری اسلامی نمی‌شد. هنوز هم کلی قدرت دارد و به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت در ردیف رییسان سه قوه مجریه و مقننه و قضاییه می‌نشیند و برای خود دستگاه و بارگاه و دبدبه و کبکبه‌ای دارد. حال وقتی چنین آدمی می‌گوید برای نامزدی در انتخابات منتظر اجازه ولی فقیه نشسته است گند فضاحت روند انتخابات در نظام اسلامی حاکم بیش از هر چیز دیگر فضا را انباشته می‌کند.

انتخابات تقلبی و فرمایشی نه در ایران و نه در جهان پدیده جدیدی نیست. در ایران پیش از انقلاب این نوع انتخابات پدیده‌ای عادی بود. شاه که در همه چیز دخالت می‌کرد طبیعتاً باید فهرست کسانی را که قرار بود به نمایندگی مجلس انتخاب شوند از قبل می‌دید و به آن رضایت می‌داد. مردم نیز به مصداق این ضرب المثل معروف آن موقع، که اگر آمریکایی‌ها 24 ساعت پس از رأی‌گیری می‌دانند که چه کسی انتخاب شده ایرانی‌ها ۲۴ ساعت قبل آن را می‌دانند، کم و بیش می‌دانستند که کی قرار است از فلان نقطه انتخاب شود و به مجلس برود. حکومت هم خیلی در بند این نبود که در انتخابات «حماسه» بیافریند (برای مشروعیت جهانی خود نیازی به آن نداشت) و همین که نامزدهای مورد نظر یک عده رأی دهنده را از این جا و آن جا با اتوبوس و وسایل دیگر به پای صندوق‌های رأی می‌کشاندند برای آن کافی بود. انتخاب از پیش نمایندگان مجلس یک رمز آشکار و همه‌دان بود. هم مردم و هم حکومتیان می‌دانستند ولی کسی آن را علنی نمی‌کرد.

در جمهوری اسلامی، اما، مردم با یک پدیده جدید روبرو شدند که سابقه نداشت: اول تقسیم مردم به خودی و ناخودی و بعد دست‌چین کردن نامزدها از میان خودی‌ها. اگر در زمان شاه، سرسپردگی نامزدها به شاهنشاه آریامهر شرط مستتر بود، در جمهوری اسلامی این شرط به صورت التزام به ولی فقیه علنی شد و در باره آن قانون گذراندند. و اگر در آن هنگام، کار تصفیه نامزدها به دست مأموران ناشناس امنیتی بود، در این نظام این روند (پس از عبور از صافی‌های امنیتی) رسمی شد و آن را به دست عمال ولی فقیه در شورای نگهبان سپردند. این واقعیت که نامزدها اولا باید خود را مطیع ولی فقیه اعلام کند تا بتوانند ثبت نام کنند و ثانیا از صافی شورای نگهبان ولی فقیه بگذرند تا بتوانند رأی بگیرند ممکن است از بس که در این رژیم تکرار شده قبح خود را در بین مردم ایران از دست داده باشد، ولی کافی است کمی عقب بنشینیم و از دید سایر مردم جهان به آن بنگریم تا عمق فضاحت آن را ببینیم.

جمهوری اسلامی برای نوآوری‌های خود واژگان خاص خود را نیز ساخته و پرداخته است که در هیچ قاموسی در جهان دیده نمی‌شود. از این جا شروع کنیم که ولایت فقیه پیشا تاریخی خود را «اصل مترقی» می‌نامد تا کهنگی تعفن آور آن را در زرورق بپوشاند. بعد، عمل تصفیه شورای نگهبان را «نظارت استصوابی» خوانده است. معلوم نیست واژه ثقیل «استصواب» را از کدام واژه‌نامه پوسیده قرون وسطی استخراج کرده و یا ساخته‌اند. معنایی را که رژیم از این واژه منظور کرده همه می‌دانیم. ولی تعبیر «نظارت استصوابی» یک ترکیب متناقض است. نظارت کار اجرایی نیست - ناظر پدیده را زیر نظر می‌گیرد و گزارش می‌دهد. اقدام (و مثلا «استصواب») بر مبنای گزارش، کار یک ارگان اجرایی است. کار شورای نگهبان، بنا بر قانون اساسی این نظام، نظارت بوده است و نه تصمیم‌گیری و اقدام. ولی از نظام شتر گاو پلنگ جمهوری اسلامی چه انتظار دیگری می‌توان داشت؟

واژه «استصواب» در ردیف واژگان متروک و مغلق دیگری قرار می‌گیرد که این نظام پیشاتاریخی برای تبیین پندار و گفتار و رفتار خود به جامعه امروز ایران عرضه کرده است. مستضعف، استکبار، تعزیر، حدود، دیات، قصاص، فساد فی الارض، محاربه با خدا، زنای محصنه، مرتد ملی، مرتد فطری و ... نمونه‌های دیگری از این واژگانند. برخی از این‌ها از قرآن گرفته شده و برخی بیشتر از متون قرون وسطایی فقه شیعه. ولی غالب این کلمات نه در فرهنگ عمومی مردم ایران پیش از انقلاب شناخته شده بودند و نه در زبان‌های دیگر امروز دنیا می‌توان به سادگی معادل‌های آن را پیدا کرد. شک دارید؟ معادل «نظارت استصوابی» را جستجو کنید، ببینید چه به دست می‌آورید (گوگل ترجمه انگلیسی آن را Supervisory approval می‌دهد که به وضوح نادرست است). رژیمی که قدرت خود را بر خشونت و کشتار و شکنجه و اعدام بنا کرده به واژگان متناسب با آن‌ها نیز نیاز داشته است و بسیاری از واژگان جدید این رژیم که نمونه‌های آن در بالا نام برده شد برای رفع این نیاز ضرورت پیدا کرده است.

جمهوری اسلامی علاوه بر شرط التزام نامزدها به «اصل مترقی» ولایت فقیه و کاربرد نظارت استصوابی برای تصفیه نامزدهای انتخاباتی، در کار رأی‌سازی و رأی‌شماری نیز ابداعات تازه‌ای به خرج داده که به نوبه خود کم‌نظیر است. البته در بسیاری از نقاط جهان در اخذ یا نوشتن یا شمارش آرا دستکاری می‌شود و نتیجه اعلام شده ممکن است با واقعیت نخواند، ولی کمتر کسی حاضر است به آن اعتراف کند. در جمهوری اسلامی، اما، این کار نه فقط چندان از دید مردم مخفی نیست و بلکه گاه از زبان مقامات بالای رژیم نیز شنیده می‌شود که به آن اذعان و حتی افتخار می‌کنند. برای این کار، که در فرهنگ‌های جهان معمولا تحت عنوان «تقلّب» از آن یاد می‌شود، جمهوری اسلامی اصطلاح بکری را نیز به کار گرفته است: مهندسی انتخابات! گویی که با نام‌گذاری تقلب به مهندسی، معنای آن از ذهن مردم بیرون می‌رود و یا از فضاحت و لودگی آن چیزی کاسته می‌شود. نمایش مضحک انتخابات در جمهوری اسلامی البته ابداع و به کار گرفتن واژگانی متناسب با خود را نیز ایجاب کرده است.

در برابر چنین نمایش مسخره‌ای به نام انتخابات، که حتی خودی‌ترین عناصر این نظام (هاشمی رفسنجانی و خاتمی) نمی‌توانند مستقلاً تصمیم بگیرند که در آن شرکت کنند یا خیر و بلکه از ترس تصفیه شدن به دست شورای نگهبان یا مشمول مهندسی انتخابات شدن، برای ثبت نام خود منتظر نظر موافق ولی فقیه می‌نشینند، به وضوح نامربوط‌ترین موضوعی که می‌تواند مطرح شود مسئله شرکت یا تحریم انتخابات است. انتخابات در جمهوری اسلامی اکنون دیگر به حد یک لودگی مضحک سقوط کرده است و تمام ارگان‌های تحت کنترل ولی فقیه برای مهندسی کردن آن بسیج شده‌اند تا نتیجه مطلوب «آقا» را به دست بیاورند. ما با انتخاباتی حتی با استاندارد کشورهای جهان سومی و دیکتاتوری روبرو نیستیم که شرکت یا عدم شرکت در آن موضوعیت داشته باشد. این انتخابات مفتضح‌تر از آن است که جدی گرفته شود - و بحث شرکت یا تحریم حول آن بی‌معنا است. وقت آن است که انتخابات جمهوری اسلامی را به خود آن واگذاریم و به جای آن از «انتخابات آزاد» سخن گوییم و به طرح و ترویج آن بپردازیم. 
 

مشایی: ادامه راه دولت احمدی نژاد را برای خود تکلیف میدانم




امروز مشائی در سخنان خود گفت که ادامه راه دولت احمدی نژاد را برای خودم تکلیف میدانم .....جالب اینجاست که دقیقا  این حرفها گفته های مددوف در زمانی که میخواست رییس جمهور روسیه بشود است فقط با این فرق که مشایی به جای پوتین گفت احمدی نژاد ...... و اینکه در هیچ کجای دنیا رسم نیست که رییس جمهور فعلی با کاندید جدید برای ثبت نام  برود این کاری بود که پوتین در زمان کاندیداتوری مددوف  کرد و حالا احمدی نژاد این کار را کرد .....ازطرفی مشایی وقت را مغتنم شمرد و به شورای نگهبان و رهبر اولتیماتوم را در صورت رد صلاحیت شدن داد  



ورود رفسنجاني و نمايندگان همه باندهاي رژيم در نمايش انتخاباتي


با ورود رفسنجاني جنگ گرگها وارد مرحله جديدي شد.
درآخرين ساعات مهلت ثبت نام براي كانديداتوري نمايش انتخاباتي رياست جمهوري در نمايش انتخاباتي رژيم رفسنجاني، اسفندياررحيم مشائي، محمدباقرقاليباف، سعيد جليلي، علي اكبر ولايتي، علي اكبر جوانفكر، محمد رضا رحيمي،داود احمدي نژاد، محمد حسن ترابي فرد، رامين مهمانپرست، منوچهرمتكي و... ثبت نام كردند.

هاشمی رفسنجانی وارد ستاد انتخابات شد

هاشمی رفسنجانی وارد ستاد انتخابات شد 
بالاخره آقای هاشمی رفسنجانی هم کاندیداتوری خودشون را اعلام کردند و در این دوره انتخابات هم کاندید شدند . ایشان دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شدند . ولی از همراهی خاتمی با ایشان هنوز تصویری در دست نیست ......همچنین اسفندیار رحیم مشائی به همراه احمدی نژاد وارد  ستاد انتخابات وزارت کشور شد و ثبت نام کرد ....به نقل از ویکی لیکس رییس  ‌جمهور آینده ایران قالیباف است .........
 

اعلام نامزدی داوود احمدی‌نژاد و جواد اطاعت در آخرین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/برادر رئیس جمهور: به پشتوانه ملت سیلی محکمی به آمریکا خواهیم زد



انتخابات - امروز ساختمان وزارت کشور پذیرای چهره‌های زیادی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز پنجمین و آخرین روز ثبت‌نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل وزارت کشور است که با ورود برادر رئیس جمهور برای اعلام نامزدی در انتخابات آتی آغاز شد.
داود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور که اخیرا انتقاداتی را درباره دولت برادرش و نزدیکی وی با مشایی مطرح کرده بود، با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. وی در جمع خبرنگاران گفت که قصد حضور مستقل در انتخابات را دارد. به گزارش فارس احمدی نژاد در مورد هدفش از ثبت نام نیز به گفتن این جمله بسنده کرد که در جمهوری اسلامی اسلامی جز «خدمت» نمی توان پاسخ دیگری به این سوال داد.
احمدی نژاد پس از نام نویسی در ستاد انتخابات کشور در گفت و گوی با ایرنا، درباره علت حضور خود گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ هدفی بالاتر از خدمت به مردم نیست چرا که در این نظام شرط اصلی همانطور که شهید بهشتی گفت که ما شیفتگان خدمت هستیم نه تشنگان قدرت، خدمتگزاری و خدمت کردن به مردم است. برادر رییس جمهوری در ادامه اظهار داشت: در صورتی که رییس جمهور شوم تمام تلاش خود را در جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی به کار خواهم گرفت و سعی می کنم کشور را در سطوح علمی بیش از پیش ارتقاء دهم.
وی همچنین از اولویت کاری خود را در صورتی که رییس جمهور شود تمرکز بر روی مسایل اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: البته نظام جمهوری اسلامی ایران در سطوح فرهنگی و سیاسی از بالاترین رشد برخوردار هستند که استکبار جهانی در این راستا مستاصل از مردم است. طبق بیانات امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت چنان سیلی محکمی به آمریکا خواهیم زد که نتواند هجمه های خود را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کند.  
 
دومین چهره سیاسی مطرحی که امروز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی بود. این چهره اصلاح طلب چندی پیش گفته بود که سیدمحمد خاتمی از وی خواسته است که ثبت نام کند.
گفتنی است تاکنون 366 نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند که از این تعداد 75 نفر در روز اول، 69 نفر در روز دوم، 99 نفر در روز سوم و 123 نفر در روز چهارم با حضور در ساختمان فاطمی نامزد انتخابات شدند.
در  آخرین روز ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام افرادی ازجمله محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و محمد شریعتمداری که پیش از این اعلام کاندیداتوری کرده بودند، محتمل به نظر می‌رسد.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۰, جمعه

کدام کاندیدا خامنه‌ای را آسوده‌خاطر می‌سازد؟

دو شعار از خمینی و خامنه ای در کنار هم

  شعار‌ تبلیغاتی خامنه‌ای در موقع کاندید ریاست جمهوری   خمینی در اوایل انقلاب: ملت ما اگر کشورش را هم می‌خواهد برای اسلام است

همسر رفسنجانی: انتخاباتی وجود ندارد.. رای‌ را عوض می کنند




با تاکید بر عدم حضور رفسنجانی درعرصه انتخابات


همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز چهارشنبه 8-5-2013 در حاشیه نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی رفسنجانی گفت:" انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند."

عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی رفسنجانی که برای شرکت در اولین جلسه دادگاه پسرش به دادگاه آمده بود، در جمع برخی از خبرنگاران گفت: اتهامات وارده به خانواده هاشمی و مرعشی وارد نیست. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ همسر رفسنجانی در باره تاریخ دادگاه محاکمه فرزندش گفت:" دادگاه را به وقت دیگری موکول کردند و از تاریخ بعدی برگزاری دادگاه اطلاعی ندارم. "

عفت مرعشی در باره حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات اظهار داشت:" حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود." 
وی در پایان خاطرنشان کرد:" انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند."

اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام،‌ در خصوص حضور در انتخابات رياست جمهوری گفته است که در حال ارزيابی شرايط است. 
وی در واکنش به در خواست ها برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفته است که حضورش در انتخابات بدون موافقت آيت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی نتيجه معکوس در پی خواهد داشت.

اکبرهاشمی رفسنجانی در ديدار جمعی از دانشجويان دانشگاه های تهران در محل مجمع تشخيص مصلحت نظام، با اشاره به اين که برای آمدن به صحنه انتخابات رياست جمهوری در حال ارزيابی شرايط هستم گفت: "من پيش از اين نيز در حال ارزيابی شرايط بودم و بايد ببينم اصلا نيازی هست که وارد عرصه شوم يا خير."

اکبر هاشمی رفسنجانی همچنين با تاکيد بر اينکه "پيش از اينکه بيايم بايد در اين مورد با رهبری صحبت کنم" اظهار داشت:"من بدون موافقت ايشان (خامنه ای) وارد عرصه نخواهم شد چون اگر ايشان موافق نباشند نتيجه ای که به بار می آيد معکوس خواهد بود."

خامنه‌ای روزهای سختی را می‌گذراند...



علی خامنه‌ای روزهای سختی را می‌گذراند. او که در طول «ولایت» 24 ساله‌اش در هنر مردم‌داری، دوست‌یابی و دوست‌نگهداری نبوغ بی‌نظیری از خود به نمایش گذاشته امروز بیش از هر زمانی تنها شده است. او نه فقط همه یاران قدیم خود را (به شمول اکبر هاشمی رفسنجانی که او را به ولایت رساند) از دست داده است، بلکه از سرکشی‌ها و تمردهای آخرین نوچه دست آموز و مورد اعتماد خود که امروز ظاهرا به بلوغ رسیده و داعیه استقلال دارد نیز سخت در عذاب است. از همه مهمتر این که او باید در متن سخت‌ترین بحران‌های سیاسی و اقتصادی تاریخ جمهوری اسلامی، «انتخابات» دیگری را در چند هفته آینده مهندسی کند تا فردی از حلقه مطیعان خود را از صندوق به در آورد و بر ریاست قوه مجریه خود بنشاند؛ و در سازمان‌دهی این امر باید چالش‌های سختی را که از دو سو (اصلاح‌طلبان و احمدی‌نژادی‌ها) متوجه او شده پاسخ دهد و در عین حال راهی برای «پرشور» کردن این انتخابات بیابد.
شرایط سیاسی و اقتصادی و دیپلماتیک ایران جمهوری اسلامی هیچگاه چنین سخت و بحرانی نبوده است، و علی خامنه‌ای هیچگاه در برابر چالش‌هایی از قبیل آن چه که امروز در برابر او قد علم کرده‌اند قرار نگرفته است. بحران‌های اقتصادی ناشی از سوء سیاست دولت برگزیده او و تحریم‌های بین‌المللی برخاسته از سیاست خارجی و هسته‌ای که او شخصا هدایت کرده است اکنون آثار فاجعه‌بار خود را به سرعت بر کشور و جامعه و مردم ما تحمیل می‌کند. گرانی سرسام‌آور و تورم مهار گسیخته بخش عظیمی از مردم کشور را دچار کمبود غذا و دارو کرده است. سیاست نفت در برابر غذا و دارو، کشور ما را به عراق دو دهه پیش باز گردانده که در نهایت به جنگ کشید و سدها هزار نفر را به کشتن داد. در مورد ایران، اما، سیاست خارجی و هسته‌ای علی خامنه‌ای خطر جنگ را بسیار نزدیک‌تر کرده است.
خامنه‌ای که در عین ادعاهای کبریایی‌اش همواره به خود اجازه داده است در هر مسئله سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور، از تدریس موسیقی و علوم انسانی و هنر و سینما گرفته تا رشد جمعیت و زاد و ولد و بگیر و ببندها و حبس و قتل معترضان و کارهای ریز و درشت سه قوه قضاییه و مقننه و مجریه کشور دخالت کند، طبعا نمی‌تواند در مقوله انتخابات بی‌طرف بماند. در مورد انتخابات ریاست جمهوری به خصوص او همه تلاش خود را به کار برده است تا هیچ کس دیگری جز فرد مورد نظر او از صندوق سر بر نیاورد. یک بار در خرداد 76 نقشه او ظاهرا به هم خورد، ولی بعد به همین دلیل ترتیبی داد که دیگر این «اشتباه» تکرار نشود. او بیش از هر مقام دیگر حکومتی از برآمدن احمدی‌نژاد احساس رضایت می‌کرد و نتوانست این احساس را از دیگران پنهان نگاه دارد. او آن قدر از سیاست و کارنامه احمدی‌نژاد در دور اول راضی بود که در دور بعدی انتخابات در سال ۸۸ حاضر شد بیشترین هزینه سیاسی و اجتماعی را، از جمله به زندان و خاک و خون کشیدن و شکنجه و جرح سد‌ها معترض و قتل و اعدام بسیاری از آنان، بپردازد تا او را مجددا به صندلی صدارت بنشاند - چرا که به گفته خود او، حتا در مقایسه با هاشمی رفسنجانی نظرات احمدی‌نژاد «به نظرات من نزدیک‌تر» بوده است.
از سوی دیگر، دوران رهبری خامنه‌ای با روند پیوسته حذف مخالفان و رقیبان و ریزش هواداران نظام پیش رفته است. این ریزش در انتخابات سال ۸۸ به اوج خود رسید و اصلاح‌طلبان که وفاداری خود به نظام را بارها نشان داده بودند نه فقط از قدرت حذف شدند و بلکه زیر سرکوب شدید نیز قرار گرفتند. خامنه‌ای اکنون حکومت را «یک دست» کرده بود و جناح «اصولگرا» که خود را در اطاعت بدون چون و چرا از از رهبری تعریف می‌کرد همه ارکان حکومت را در دست داشت. دوران «طلایی» حکومت خامنه‌ای شروع شده بود و او می‌توانست بدون دغدغه سیاست داخلی و خارجی کشور را دیکته کند و مطیعان اصولگرا به اجرای آن کمر ببندند. دغدغه بازگشت جناح اصلاح‌طلب به حکومت کاملا از بین رفته بود، و پس از این قدرت در بین اصولگرایان می‌چرخید. رؤیای حکومت بلامنازع ولی فقیه مسلمین به تحقق پیوسته بود و ولی فقیه فرو رفته در توهمات خود در شرایطی که تحریم‌های بین‌المللی و خطرجنگ مردم کشور را در فقر و بیم فرو برده بود با جرأت اعلام می‌کرد که «کشور در هیچ زمانی مانند امروز در اوج قدرت نبوده است».
این رؤیا اما طولی نکشید. از یک سو تحریم‌های کمرشکن بین‌المللی روز به روز با شدت بیشتری زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می‌داد، و از سوی دیگر رییس جمهور برگزیده ولی فقیه نغمه‌های جدید سر داده بود و در برابر ولی فقیه به نافرمانی برخاست. در آغاز، خامنه‌ای این تمردهای احمدی‌نژاد را در برابر اطاعت‌های پیشین او نادیده گرفت، ولی احمدی‌نژاد که پایان دوره خود را نزدیک می‌دید و در اندیشه «باقی ماندن» در قدرت به سر می‌برد از مخالفت با خامنه‌ای به عنوان وسیله‌ای برای کسب محبوبیت استفاده کرد و به تجلیل از موقعیت رییس جمهور به عنوان منتخب مستقیم مردم و تحقیر موقعیت ولی فقیه پرداخت. علاوه بر این، او گروهی هم‌نظر را حول خود جمع آورده بود و به رغم مخالفت صریح خامنه‌ای با آنان او حاضر نشده بود که آنان را ترک کند. به عکس، او اسفندیار رحیم مشایی را که از سوی خامنه‌ای طرد شده بود و اطرافیان خامنه‌ای او را رییس «جریان انحرافی» لقب داده بودند ارج داد و بر صدر نشاند و در مدح او سخن‌ها گفت و عالی‌ترین نشان کشور را به او داد.
احمدی‌نژاد از این موضع‌گیری‌های ضد ولی فقیه و تخطئه و تهدید و «افشاگری» در مورد نزدیکان علی خامنه‌ای ظاهرا دو هدف عمده را دنبال می‌کرد. اول این که در بین مردم محبوبیت پیدا کند و برای نامزد مطلوب خود در انتخابات رأی جمع‌آوری کند (مخالفت با خامنه‌ای رأی می‌آورد). دوم، اذهان مردم را از مسئولیت خود در قبال بحران‌های فاجعه‌بار و سوء سیاست اقتصادی دولت و تحریم‌های بین‌المللی منحرف کند و باند خامنه‌ای را مسئول آن‌ها بشناسد («نگذاشتند چنین و چنان کنیم»). به این ترتیب، هرچه زمان گذشت و هر چه که به انتخابات نزدیک‌تر شدیم (و هر چه که بحران‌های سیاسی و اقتصادی شدیدتر و کمرشکن‌تر شد) لحن احمدی‌نژاد علیه خامنه‌ای و اطرافیان او تندتر شده است و اکنون کمتر روزی است که حرف تندی علیه آنان (و ظاهرا در حمایت از «حق مردم») از او شنیده نشود. او به رغم این که خامنه‌ای چنین اظهاراتی را خیانت و مخالف شرع و قانون و اخلاق دانسته است به آن ادامه می‌دهد و از آن فروگذار نیست.
اظهارات اخیر او در خوزستان واکنش تند اطرافیان خامنه‌ای و از جمله حسین شریعتمداری (در کیهان) و فیروزآبادی رییس کل نیروهای مسلح را به دنبال آورده است. بسیاری در اندیشه استیضاح و عزل او از طریق مجلسند (که با یک اشاره خامنه‌ای عملی است). ولی خامنه‌ای در مخمصه عجیبی گرفتار شده و هنوز حاضر نشده است که هزینه سنگین این کار را بپردازد. او با عزل احمدی‌نژاد در واقع خطای بزرگ و «بی بصیرتی» خود را در دفاع بی چون و چرا از او در گذشته عملا نشان خواهد داد. و چنین کاری در فاصله چند هفته به انتخابات جدید و پایان دوره احمدی‌نژاد بحران جدیدی برای او ایجاد خواهد کرد. او تصور می‌کرد که دوره دوم احمدی‌نژاد با صلح و صفا و خوشی به پایان می‌رسد و نام‌برده که از چنین حمایت بی‌دریغ و پر هزینه او برخوردار شده بود برای همیشه سپاسگزار و قدردان باقی خواهد ماند. به طور قطع، او هیچگاه نمی‌توانست تصور کند که این رییس جمهور برگزیده او چنین «نمک ناشناس» از کار درآید و این قدر برای او درد سر بیافریند.
خامنه‌ای اکنون در سخت‌ترین و بدترین موقعیت سیاسی خود قرار گرفته است. انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و او نه با دو جناح و بلکه سه جناح روبرو است. اصولگرایان اطراف او که فکر کرده‌اند رقیبی از دو جناح دیگر ندارند تا کنون بیست نامزد داده‌اند. احمدی‌نژاد می‌خواهد از «حلقه انحرافی» نامزد بدهد (ظاهرا رحیم مشایی) و او را وارد صحنه انتخابات بکند. اصلاح‌طلبان هم می‌خواهند از موضع ضعف خامنه‌ای بهره بگیرند و به نحوی به این صحنه وارد شوند. این دو جناح تاکتیک‌های مختلفی را پیش گرفته‌اند. احمدی‌نژاد روش شانتاژ را برگزیده است («افشا می‌کنم») و اصلاح‌طلبان راه استمالت را. پذیرش هر یک از این دو هزینه‌های سنگینی، از جمله برای اعتبار و «بصیرت» او، به همراه خواهد آورد و ممکن است کنترل انتخابات را نیز از دست او و عواملش بیرون بیاورد. رد هر دو آن‌ها (و به خصوص نامزد احمدی‌نژاد) هم بدون خطر نیست و عواقب نامعلوم و سنگینی می‌تواند داشته باشد. یک انتخابات محدود به اصولگرایان بله قربان گو هم به سختی می‌تواند «پرشور» بشود. او باید به سرعت در باره این مسایل تصمیم بگیرد - و در ضمن آن شاهد تبلور خشم و نارضایتی مردم فقرزده و بی‌دارو و نگران از حمله خارجی باشد که به تدریج متوجه شخص او می‌شود و مردم او را بیش از هر زمان دیگر مسئول بحران‌های داخلی و بین‌المللی کشور می‌شناسند.

حداد عادل، عارف، رضایی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند







غلامعلی حداد عادل مشاور آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، محمد رضا عارف معاون اول محمد خاتمی در دوره ریاست جمهوری و محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ایران، نام نویسی کردند.

اکبر اعلمی، نماینده سابق اصلاح طلب در مجلس شورای ایران و علیرضا زاکانی، نماینده اصولگرای کنونی در مجلس، از دیگر چهره های شناخته شده ای بودند که امروز در چهارمین روز نام نویسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران، ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حداد عادل پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره حضور هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، بارها در پاسخ به خبرنگاران گفته ام بر اساس پیش بینی های من وی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهد کرد.

محمدرضا عارف در نشست خبری پس از ثبت نام در سالن وزارت کشور گفت: ''با توحه به تجربه در بخش های مختلف در سه دهه گذشته در کشور احساس کردم می توانم در صحنه حضور پیدا کنم و اگر مردم افتخار دهند خدمتگزار خوبی برای آنها باشم.''

محسن رضایی در حالی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد که پس از نماز جمعه از محل نماز جمعی از هواداران وی را تا محل ثبت نام همراهی کردند. رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گذشته هم بود.

تنها یک روز دیگر زمان برای نام نویسی داوطلبان شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ایران زمان مانده است.

هنوز تکلیف نام نویشی چهره هایی که به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات مطرح بود، مشخص نشده است. از جمله این چهره ها می توان از اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نطام ایران و اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر پیشین احمدی نژاد نام برد.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

آقای محسن رضائی کاندید ریاست جمهوری ایران که به عنوان جنایات کار اینترپل دنبالشون است ........حالا شما بگویید اگر این آقا رئیس جمهور بشوند چگونه میتواند به کشورهای دیگر سفر کنند .....شاید ایشون میخواهند کاملا روابط با کشورهای دیگر را قطع  کنند ...این هم سندش .....
اینجا ملاحظه فرمایید

سوال یک دانشجواز قالیباف برای چه با ماشین شهرداری برای تبلیغات ریاست جمهوری آمدید؟

غافلگیر شدن وزیر بهداشت و نارضایتی او از بیمارستان‌ها

وقتی رحیمی دست یه خبرنگار رو می پیچونه!

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۸, چهارشنبه

یک عکس بحث بر انگیز

.در این عکس که منتشر شده میتوان مصطفی کواکبیان (نفر سمت راست) نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم که کاندیدای جبهه مردم‌سالاری است و محمود احمدی نژاد رییس‌جمهور اصولگرای فعلی ایران را به همراه حجاریان را دید . اینها دوستان قدیمی بودند .......

 

History of Iran in 5 minutes .....تاریخ ایران در ۵ دقیقه

Map of Europe: 1000 AD to present day ...نقشه اروپا از ۱۰۰۰ سال بعد از میلاد مسیح تا کنون

تهاجم باند خامنه ای به رفسنجانی


پس از آنکه رفسنجانی رسما اعلام کرد که دیگر بین وی و خامنه ای ” اعتماد “ وجود ندارد، 90 نماینده از باند خامنه ای درمجلس در یک اقدام نمایشی رفسنجانی را به چالش انتخاباتی کشیدند.
به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس:”روح الله حسینیان عضو کمیسیون اصل 90 در مجلس گفت: ما نه تنها مخالف حضورآقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری نیستیم، بلکه از وی درخواست داریم که در انتخابات شرکت و بار دیگر مردم را تجربه و پاسخ آنها را عملاً دریافت کنند. تاکنون این نامه‌ به امضای 90 نماینده رسیده و در حال گسترش است “
در نامه ی اعتراضی نمایندگان باند خامنه ای همچنین به سخنرانی های اخیر رفسنجانی اعتراض شده و در ادامه آمده است: ” آقای هاشمی در اظهارات اخیرا خود به دو مسئله فلسطین و ولایت فقیه اشاره داشت. آقای هاشمی در سخنرانی اخیر خود اعلام کرد که مسئله فلسطین به ما ارتباطی ندارد و اعراب بروند و با اسرائیل بجنگند و ما با اسرائیل سر جنگ نداریم و در مورد مسئله ولایت نیز گفته است که فقط خداوند به 12 امام  اجازه ولایت داده‌اند“.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۷, سه‌شنبه

بیانیه زندانیان سیاسی زندان زاهدان به مناسبت هفته معلم





بیانیه زندانیان سیاسی زندان زاهدان به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت معلمان آزادیخواهی همچون جانباخته راه آزادی فرزاد کمانگر که بوسه بر طناب دار زد ولی تسلیم رژیم ولی فقیه نگردید.این بیانیه جهت انتشار در اختیار« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:

اینجانبان زندانیان سیاسی زندان زاهدان هفته معلم را به فرهنگیان ایران که متولیان واقعی تربیت جوانان ایرانی هستند تبریک عرض نموده و بوسه بر دست این قشر زحمتکش فرهنگی می زنیم و در این هفته لازم است از معلمان وطن پرست و آزادیخواهی مثل مرحوم فرزاد کمانگر آن معلم اهل کردستان و سایر کسانیکه جان خودشان را به خاطر ملت شریف ایران فدا نموده اند و بوسه بر طناب دار زدند تجلیل نماییم.

همچنین در این هفته از مقامات محترم حقوق بشر تقاضامندیم که آزادی معلمان زندانی بخصوص معلم شریف و زحمتکش آقای محمد امین آگوشی را از زندانهای ایران خواستار گردند.
زندانیان سیاسی زندان زاهدان

اردیبهشت 1392

امضاکنندگان : ایرج محمدی، محمد امین آگوشی، امیر طالب، احمد پولادخانی، حبیب ریگی، عبدالوهاب ریگی، عبدالغنی گنگوزه ای ، فرید شجاعی ، عبدالخالق شاهوزهی، حامد وکالت، عابد بمپوری ، اسحاق کلکلی، ناظر ملازهی، بشیراحمد ملازهی، عمادالدین ملازهی ، هوشنگ شهنوازی، سلمان میامی، خالد شه بخش، گل محمد شه بخش ، محمد پاک نیت

پورمحمدی: فردوسی پور در حد قد و قواره و حدود اختیاراتش حرف بزند





کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که برنامه 90 در مقابل سازمان بازرسی بارها مباحث خلاف قانون مطرح کرده و هیچ‌گاه فرصت پاسخگویی به آنها نداده است.

مصطفی پورمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر شما رئیس جمهور شوید برنامه 90 را تعطیل خواهید کرد، گفت: قطعا این اتفاق نخواهد افتاد، اما عادل فردوسی‌پور باید در حد قد و قواره و حدود اختیاراتش حرف بزند. این نمی‌شود که ماجراجویان هر چه می‌خواهند بگویند و کسی هم واکنشی به آنها ندهد. عادل یکی از موفق‌ترین مجریان ماست که باید مدیریت شود.

شروع ثبت نام از نامزدهای انتخابات ۹۲ ایران

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

جنگ گرگها و بحران حاكميت در آستانه انتخابات



ضد حمله باند رفسنجاني و «نگراني از شرايط بحراني »
علي مطهري نماينده مجلس ارتجاع: به‌دليل اين‌كه نظام در شرايط بحراني قرار دارد، آمدن هاشمي به صحنه انتخابات به صلاح كشور است. صحنه انتخابات و آرايش سياسي احزاب با آمدن هاشمي شكلي متفاوت به خود مي‌گيرد و در صورت نيامدن وي فضاي انتخابات به‌گونه‌اي ديگر رقم مي‌خورد. آمدن هاشمي رفسنجاني  بي‌ترديد به صلاح كشور است چرا كه وضعيت كنوني نظام، به انساني با تجربه در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي نياز دارد و فرصتي براي آزمون و خطا وجود ندارد.  بنده خود به آقاي هاشمي پيشنهاد داده‌ام كه در صحنه انتخابات حاضر شود چرا كه امروز كشور به تجارب او نياز دارد.
علي مطهري در مورد حرفهاي آخوند مصلحي عليه رفسنجاني نيز گفت: اينكه آقاي هاشمي مي‌خواهد وارد عرصه شود چه ربطي به ايشان دارد، حرفهاي ايشان بي‌منطق است، فتنه‌گر بودن يا نبودن افراد را بايد برعهده مردم گذاشت، چرا كه در حال حاضر با صحبتهايي كه مطرح مي‌شود مي‌توان دريافت كه وزير اطلاعات، خود نيز براي به راه‌ انداختن فتنه‌اي ديگر بي‌ميل نيست.     


جوشكاري توكلي و آخوند روحاني
خبرگزاري حكومتي مهر: احمد توكلي در گفتگو با مهر درباره سخنان اخير وزير اطلاعات اظهار كرد: كسي كه عهده‌دار مسئوليت وزارت اطلاعات است حتماً مي‌داند كه موضعگيري وزير اين وزارتخانه در خصوص مسايل سياسي با ماده ۲ قانون تأسيس وزارت اطلاعات مصوب سال ۱۳۶۲ مجلس شوراي اسلامي ناسازگار است.
وي افزود: البته مواضع بنده در قبال آقاي هاشمي مواضعي تاريخي است و همه آن را مي‌دانند. من هم‌چنان يكي از منتقدان آقاي هاشمي رفسنجاني هستم و حوادث فتنه ۸۸ بر اين انتقادات افزود. اما وزير اطلاعات وظيفه قانوني‌اش در خصوص تأمين امنيت و آرامش در جامعه است و بايد از اظهارنظرها و اتخاذ رويكردهايي كه بوي سياسي مي‌دهد، پرهيز كند.

آخوند حسن روحاني عضو خبرگان ارتجاع و از اعضاي مصلحت نظام: من به عنوان نماينده رهبري در شوراي عالي امنيت ملي بوده‌ام و همواره منصوب ايشان در مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز بوده‌ام و همواره در کنار ايشان بوده‌ام ...ولي آقاي هاشمي را از ارکان انقلاب مي‌دانم و از تجربيات ايشان استفاده خواهم کرد.
وي افزود آقاي هاشمي فرمانده جنگ بود و من معاون وي بودم. ايشان جانشين فرمانده کل قوا شد و من معاون وي بودم و همواره بعد از انقلاب با ايشان کار کرده‌ام و به هاشمي به‌عنوان يک فرد توانمند و يک متفکر در مسائل ديني و سياسي اعتقاد دارم.



آخوند پورمحمدي و خطر «برهم خوردن کنترل چرخه قدرت و ثروت »
آخوند پورمحمدي از دژخيمان قضاييه و كانديداي احتمالي: کانديداتوري مجدد هاشمي در انتخابات اين کنترل چرخه قدرت و ثروت را بر هم مي‌زند.
علت مخالفت بنده با حضور آقاي هاشمي اين است که حضور چرخه قدرت وثروت بهم مي‌خورد. از اين جهت ما به چرخه قدرت وثروت بايد توجه داشته باشيم که راهش همين قانونمنداري است. متاسفانه دولت‌ها بعد از قدرتمند شدن نه تسليم مجلس و نه تسليم نهادهاي نظارتي مي‌شوند. 




دبير تشخيص مصلحت نظام :وقتي در مجلس مسئولان سيلي به هم مي‌زنند چطور مي‌خواهيد به فرهنگ در جامعه رسيدگي كنيم؟

پاسدار محسن رضايي دبير تشخيص مصلحت نظام آخوندي درمورد بحران در رأس حاكميت گفت:
وقتي در مجلس مسئولان سيلي به هم مي‌زنند چطور مي‌خواهيد به فرهنگ در جامعه رسيدگي كنيم؟ فرهنگ و اخلاق بايد از دولتمردان شروع شود.
وي با اعتراف به سياستهاي ضد مردمي رژيم و تحميل فشارهاي اجتماعي و اقتصادي بر مردم, افزود: در رابطه با اعتياد جوانان، خانواده‌ها اذيت مي‌شوند, امروز خانواده تحت سخت‌ترين فشارها قرار دارد. قدرت پول ملي نيز كاهش پيدا كرده است. فقر و بيكاري كمتر از حمله آمريكا نيست، كمتر از اشغال خرمشهر نيست. امروز ما از ناحيه تشخيص‌هاي نادرست در تصميم‌گيري اداره كشور, آسيب بيشتري از آمريكاييها خورديم. آن زمان كه مشخص شد قرار است تحريم شويم گفتند تحريمها كاغذ‌پاره است.
پاسدار رضايي با اذعان به بخش ديگري از فشارهايي كه رژيم بر مردم تحميل كرده, تصريح كرد: موج ورود كالاهاي چيني به كشور اكثر كارخانجات و بنگاههاي توليدي ايران را با ورشكستگي مواجه كرده و بازار را از دست توليد كنندگان داخلي گرفته است. پوسيدگي اقتصاد ايران اجازه رقابت در بازارهاي بين‌المللي را از بخش اقتصادي ما گرفته است.


باهنر نايب رئيس مجلس آخوندي:اگر دادگاه عادلانه اي تشکيل شود مجازات اصحاب فتنه بسيار سنگين است
محمد رضا باهنر نايب رئيس مجلس آخوندي و ازكانديداهاي احتمالي - خبرگزاري حكومتي مهر 15ارديبهشت 92:
افرادي که بد اخلاقي مي کنند قبل از هر کس خود را خراب مي کنند و  نبايد صحبتي کند که هنجارشکن باشد و عليه امنيت ملي شعار بدهد بلکه بايد در چارچوب قانون حرکت کرد و تندروي ها خوب نيست.

باهنر در مورد محاکمه سران فتنه گفت: اگر دادگاه عاد لانه اي تشکيل شود مجازات اين افراد بسيار سنگين است و به نظر مي رسد اين افراد از ملاطفت و رافت نظام برخوردار شده اند که تحت محاکمه قرار نگرفته اند.

باهنر در خصوص تعدد نامزدها و توانمندي آنها اظهارداشت: هيچ کانديدايي نمره 20 نمي گيرد اما کساني که جزو مشاهير و رجال سياسي هستند حدود 10 تا 15 نفر هستند که نمره ردي نمي گيرند. البته مدير و مدبر و رجل سياسي بودن آنها بايد توسط شوراي نگهبان احصاء شود زيرا برخي نيروها شخصيت رياست جمهوري را ندارند اما براي کارهاي ديگر مناسبند که بايد تفکيک شوند.
نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي در مورد سياست خارجي هم گفت: ديپلماسي لبخند و اخم بايد سياست ما بر محور ارزشهاي اسلامي و منافع ملي باشد... اگر رفتار آن قلدرمآبانه نباشد و منافع ما را به رسميت بشناسد ما هم حقوق آنها را به رسميت مي شناسيم اما نه با پنجه بوکس و دستکش آهني 

ولایتی: رفسنجانی مسئول است




ولایتی که از وی بعنوان کاندید بالقوه ولی فقیه در انتخابات پیش رو نام میبرند, در یک موضعگیری صریح رفسنجانی را مسئول ”فتنه 88 “قلمداد کرد.
به گزارش سایت حکومتی عصر ایران, ولایتی که در جمع چماق بدستان ” انصار حزب الله“  سخنرانی میکرد ضمن تحقیرو با حمله به رفسنجانی از جمله گفت : ” آقاي هاشمي با حكم رهبر معظم انقلاب رئيس مجمع تشخيص مصلحت است ....اما اينكه آقاي هاشمي در فتنه نقش داشته معلوم است؛ هر كس كه در خط و طريق رهبري است بايد در فتنه موضع‌ مي‌گرفت، آن‌روز بعضي‌ها فكر مي‌كردند كه كار تمام شد ولي ...كار تمام نشده و آن‌روز، روز امتحان بود “.
این عنصر باند خامنه ای با متهم کردن رفسنجانی به مسئولیت در ” فتنه “ افزود: مقام معظم رهبري فرمودند كه لشكركشي نكنيد و لشكر كشي كردند، كساني كه نبايد در آن جمع سخنراني مي‌كردند و سخنراني كردند و هركس كه جلوي آن لشكركشي را مي‌توانست بگيرد و نگرفت، مسئول است “.
در جریان کارزارنمايش انتخابات ، یکی از نامزد ها پرده از افت شدید ارزش پول ملی و وضعیت وخیم اقتصادی در کشور برداشت.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا باهنر گفت: ”در کشور مشکلات جدی وجود دارد و در 1.5 سال گذشته تکانهای شدید اقتصادی در آن ایجاد شد و تورم، بیکاری، گرانی تقریبا همه خانواده های ایرانی را درگیر کرده و آنها را رنجانده و هم اکنون خانواده های زیادی با مشکلات دست به گریبان هستند “.
وی در ادامه با اشاره به افت ارزش پول ملی می افزاید: ” آماری که ارائه می کنم دقیق و کارشناسی است و در چند سال گذشته ارزش پول ملی 70 درصد کاهش یافته و بسیاری از بنگاهها با ظرفیت 50 درصدی کار می کنند و برخی نیز تعطیل شده اند و بانک مرکزی به اندازه نقدینگی موجود به مردم بدهکار است “.
16 اردیبهشت 1392

رفسنجانی: اگر بين من و رهبري نزاع و اختلاف بوجود آيد همه ما ضرر خواهيم كرد




درپی حمله و هجوم شدید باند خامنه ای به رفسنجانی طی روزهای گذشته، وی باردیگر با ” باطل و ظالم و ستمگر“ خواندن ولی فقیه، تمایل ضمنی خود را برای شرکت در انتخابات خرداد ماه اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر، رفسنجانی که با محمل شرکت در جمع ” دانشجویان دانشگاه تهران “ سخنرانی میکرد، گفت:”هجمه همواره از سوی باطل و ظالم وجود داشته است و طبیعت ستمگری آوردن هجمه و ضایع کردن حقوق است“.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت پلیسی – امنیتی در دانشگاه ها، می افزاید: ” اگر نمی گذارند صدایتان بلند شود اینطور نیست که حرفتان گم شود، گفت: حرف شما در دل خیلی ها است و اکنون کافی است تا جرقه ای برای بیان آن بخورد“.
رفسنجانی ضمن تهدید باند خامنه ای به برهم زدن میز بازی گفت:” من پیش از این نیز در حال ارزیابی شرایط بودم و باید ببینم اصلا نیازی هست که وارد عرصه شوم یا خیر. اگر بخواهد شرایطی بوجود بیایید که بین من و رهبری حالت نزاع و اختلاف بوجود آید همه ما ضرر خواهیم کرد “.
16 اردیبهشت 1392

حداد عادل را بهتر بشناسید ..........منبع VOA

آیا شما به این شخص رای می‌دهید ؟

کشف حجاب مجری شبکه میمری در مقابل شیخ یوسف بدری
 
 

بگو نه ؛رای من سرنگونی


Association Humanitaire: La resistance iranienne

Association Humanitaire: La resistance iranienne: Programme en 10 points de Maryam Radjavi pour l'Iran de demain Samedi, 19 Février 2011 13:13 1. De notre point de vue...

Association Humanitaire: 3 political prisoners are released in Tehran

Association Humanitaire: 3 political prisoners are released in Tehran: HRANA News Agency – Dina Karimi and her son Hanif Attarzade and also Asef Rezaiyan have been released temporary from the prison. There i...

Association Humanitaire: 45 years of prison for 5 political activists

Association Humanitaire: 45 years of prison for 5 political activists: HRANA News Agency – Each of 5 Azerbaijani political activists have been sentenced to 9 years of prison. According to a report by Human...

سخنان کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ایران که چند ماه پیش منتشر شد ...... لطفآ ببینید تا به عمق قضیه انتخابات پی ببرید . آیا شما به اینها رای میدهید ؟؟؟؟
 

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه

انتخابت ۱۳۹۲ در ایران

وحشت نظام از سرنگونی 
میخواهند خیمه نظام را بر زمین بخوابانند 

خامنه ای روزجمعه آخوند نمره موقت دست چندم خود را به نمایش جمعه تهران فرستاد تا از طریق وی افساري بر نامزد های نمايش انتخاباتی زده و آنان را از ایجاد هرگونه گردن کشی در مقابل خود بر حذر نماید.

به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، آخوند کاشانی که هراس رژیم از سرنگونی نظام آخوندی را پنهان نمیکرد از جمله گفت:” دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی را در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی احاطه کنند تا نظام، اسلام و خیمه جمهوری اسلامی را بر زمین بخوابانند“.
وي ادامه داد:”رئیس جمهوری که کاندیدا می‌شود باید برنامه، قدرت، توان مدیریت، طرح داشته باشد وهنگامی که برای تبلیغات به جمع مردم می‌رود باید در خصوص برنامه و اولویت‌های برنامه‌اش صحبت کند“.
وی باخط کشی و تعین حدود وظائف صرفا نمایشی رئیس جمهور آینده نظام آخوندی اضافه کرد: ”اینکه بیایند و بگویند ما با آمریکا چنین و چنان تا می‌کنیم نه در توان رئیس جمهور است و نه در اختیار رئیس جمهور چرا که اصل 101 قانون اساسی به صراحت آمده که این باید در اختیار کسی باشد که واجد صفات رهبری است. رئیس جمهور در حد اجرا باید وظایف خود را ترسیم و بیان کند حال ببینند آیا در حد عرض اندام کردن در چنین کارهایی هستند یا خیر، اگر هم نه، انصراف بدهند.“