۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

چه کسی‌ از صندوق انتخابات ۹۲ به عنوان رئیس جمهور بیرون می‌‌آید



مهمترین چیزی که این روزا فکر مردم رو به خودش مشغول کرده انتخابات ۹۲ ایران می‌باشد .حتی بسیاری از مردم آمریکا روی انتخابات ایران فوکس کردن که ببینن دولت آمریکا چه تصمیمی رو در مورد ایران بعد از انتخابات میگیره . اما بهتره یه کم واقع بینانه به این قضیه نگاه کنیم از الان مشخصه که کاندیداهای احتمالی‌ که صلاحیت اونا تایید میشه  چه کسانی‌ هستند. ولی‌ از بین این کاندیدا‌ها چه کسانی‌ تا آخر تو این گود باقی‌ می‌مانند .
۱ علی‌ اکبر هاشمی‌ رفسنجانی‌ که با نظر رهبر فقط برای این که مردمو پای صندوقا بکشونه پا به این انتخابات گذاشته البته خاتمی از اون حمایت میکنه ولی‌ کار هاشمی‌ اینه که فقط چند نفر بیان رای بدن بعد تو تلویزیون بگن حضور پرشور مردم. هاشمی‌ خوب میدونه که نمی‌تونه رییس جمهور بشه.
۲ قالیباف  که بعد از اینکه حداد عادل و ولایتی به نفع جلیلی کنار می‌رن تنها می‌‌مونه ولی‌ باز ادامه میده ولی‌ مطمئن باشید به جایی نمیرسه چون اگر قرار بود به جایی برسه دفعه قبل میرسید .
۳ مشائی : اگر مشائی رده صلاحیت نشه شانس بیشتری از رفسنجانی‌ داره ولی‌ چون رهبر یه بار از این سوراخ گزیده شده دوباره این کارو نمیکنه و مشائی  احتمال اینکه رئیس جمهور بشه کمه چون قدرت میفته دست احمدی‌نژاد و مشائی و قدرت رهبر  رو به زوال میره . که حتما جلوی این امر گرفته میشه.
۴سعید  جلیلی: شخصی‌ که تمام شرایط یک رئیس جمهور را برای نظام دارد ......لطفا به نکات زیر توجه کنید:
اول: جلیلی همچون دوره اول ریاست جمهوری احمدی نژاد فردی ناشناخته برای جامعه است و این نکته مهمی‌ برای او محسوب میشود چون هر دروغی بگوید شاید مردم باور کنند.
دوم: تاریخ چند سال اخیر ایران نشان داده که افراد ناشناخته راحتتر رییس جمهور میشوند تا افراد شناخته شده البته این افراد در پشت صحنه آموزش کافی‌ رو می‌بینند .
سوم : جلیلی قدرت مذاکره با غرب رو برای برنامه هسته‌ای ایران دارد پس بهتر میتواند خامنه‌ای را به اهدافش نزدیک کند .

 

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر