۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه

انتخابت ۱۳۹۲ در ایران

وحشت نظام از سرنگونی 
میخواهند خیمه نظام را بر زمین بخوابانند 

خامنه ای روزجمعه آخوند نمره موقت دست چندم خود را به نمایش جمعه تهران فرستاد تا از طریق وی افساري بر نامزد های نمايش انتخاباتی زده و آنان را از ایجاد هرگونه گردن کشی در مقابل خود بر حذر نماید.

به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، آخوند کاشانی که هراس رژیم از سرنگونی نظام آخوندی را پنهان نمیکرد از جمله گفت:” دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی را در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی احاطه کنند تا نظام، اسلام و خیمه جمهوری اسلامی را بر زمین بخوابانند“.
وي ادامه داد:”رئیس جمهوری که کاندیدا می‌شود باید برنامه، قدرت، توان مدیریت، طرح داشته باشد وهنگامی که برای تبلیغات به جمع مردم می‌رود باید در خصوص برنامه و اولویت‌های برنامه‌اش صحبت کند“.
وی باخط کشی و تعین حدود وظائف صرفا نمایشی رئیس جمهور آینده نظام آخوندی اضافه کرد: ”اینکه بیایند و بگویند ما با آمریکا چنین و چنان تا می‌کنیم نه در توان رئیس جمهور است و نه در اختیار رئیس جمهور چرا که اصل 101 قانون اساسی به صراحت آمده که این باید در اختیار کسی باشد که واجد صفات رهبری است. رئیس جمهور در حد اجرا باید وظایف خود را ترسیم و بیان کند حال ببینند آیا در حد عرض اندام کردن در چنین کارهایی هستند یا خیر، اگر هم نه، انصراف بدهند.“

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر