۱۳۹۲ خرداد ۱۵, چهارشنبه

خامنه ای: هر کس رای بدهد سازوکار انتخابات را پذیرفته است


رهبرایران از "تبدیل انتخابات به تهدیدی بر ضد نظام توسط دشمنان" ابراز نگرانی کرد و گفت: "آنها امیدوارند كه انتخابات، یا سرد برگزار شود و یا اینكه بعد از انتخابات فتنه ای بوجود آید همانگونه كه در سال ۸۸ روی داد."

وی افزود: "دشمنان تصور می كنند، اكثریتی خاموش و مخالف نظام در كشور وجود دارد در حالیكه آنها ۲۲ بهمن را از یاد برده اند كه در ۳۴ سال گذشته همواره جمعیت عظیمی در دفاع از نظام اسلامی به خیابانها امده و شعار 'مرگ بر آمریكا سر داده است. "
 خامنه ای بحث مهندسی انتخابات و آزاد نبودن و عدم مشروعیت آن را تبلیغاتی دروغین برای سرد کردن فضای انتخابات خواند و گفت: "در كجای دنیا به نامزدهای انتخابات، از چهره های معروف گرفته تا افراد گمنام، اجازه داده می شود كه بطور مساوی از رسانه ملی كشور استفاده كنند. "

رهبر ایران روند تعیین صلاحیتها در ایران را روندی قانونی نامید و از کسانی که به گفته وی "تبلیغات دروغین" را در داخل با "حنجره ها و قلم های بی تقوا" تکرار می کنند انتقاد کرد و افزود :"ملت ایران به توفیق الهی و با حضور خود و عزم راسخ، به همه این ترفندها، پاسخ قاطع و كوبنده خواهد داد. "

آیت الله خامنه ای به کاندیداهای ریاست جمهوری نیز توصیه کرد که در تبلیغات خود "سیاه نمایی" نکنند و "وعده های نشدنی ندهند." وی افزود: "این حرفها متوجه نامزد یا نامزدهای خاصی نیست بلكه متوجه همه نامزدهاست. "

وی همچنین گفت: "من به هیچکس نظر ندارم. از همین ساعت رسانه های بیگانه با غیض و غرض ورزی خواهند گفت فلانی به زید یا عمر خواهد داشت ولی این خلاف واقع است." که گفتنی است این جملات آیت الله خامنه ای بلافاصله از روی سایت وی حذف گردید. اما بسیاری از رسانه های خبری در ایران آن را نقل کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر